سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراحی سایت چیست؟ 14 اصول حرفه ای طراحی سایت❤️❤️❤️

طراحی سایت چیست؟ 14 اصول حرفه ای طراحی سایت❤️❤️❤️

طراحی سایت چیست؟

مهارت در راه اندازی و طراحی کلیه صفحات سایت را طراحی سایت می گویند.

در ابتدا،  سایت‌ها با کدهای ساده HTML طراحی و راه اندازی می‌شدند. گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب سایت ها می‌داد، شامل عنوان و پاراگراف، و توانایی لینک شدن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با راه های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحات لینک شده خود را باز کنند.

طراحی سایت

با پیشرفت هنر طراحی سایت و زبان برنامه نویسی ، اچ تی ام‌ال HTML پیچیده‌تر و انعطاف پذیر تر شد. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی در صفحه از گردونه خارج، و به جای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.

فناوری‌های یکپارچه‌سازی پایگاه داده Database، مانند زبان‌های کدنویسی سمت سرور مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و استانداردهای طراحی پیشرفته با الگوها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را بازهم تغییر داده و آن را پیشرفته تر کرده‌اند.

طراحی سایت چیست,اصول طراحی سایت,اصول حرفه ای طراحی سایت,چرا طراحی سایت,طراحی سایت وردپرس چیست,طراحی,سایت,طراحی وبسایت,طراحی وب سایت

مهم ترین فرآیند در طراحی سایت چیست؟

دو تا از متداول ترین فرآیندها برای طراحی سایت هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی کار بکنند، طراحی سایت واکنش گرا و طراحی سایت تطبیقی ​​است. در طراحی واکنش گرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند.

در طراحی سایت تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی ثابت می‌شود که با اندازه‌های رایج صفحه نمایش مطابقت دارد.

پس اگر محتوای سایت بسته به اندازه صفحه نمایش تغییر نکند کاربر براحتی سایت را ترک میکند و گوگل هم اعتبار سایت را کاهش داده و در نتیجه سایت با افت شدیدی مواجه میشود.

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا مجموعه عملیاتی است که نتیجه آن سازگاری وب سایت با انواع دستگاه های محتلف یا نمایش دهنده های مختلف میباشد. طراحی سایت در گذشته بیشتر بر روی مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی سایت برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روزافزونی پیدا کرده است. یعنی وب سایتی که نسبت به حالت های مختلف نمایشی همچون دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و موبایل واکنش نشان داده و در ابعاد مورد نظر دید مناسبی را به کاربران اینترنت ارایه دهد و کاربر براحتی بتواند با سایت تعامل کند، آن وقت است که میگویند طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا انجام شده است.

طراحی سایت عالی را به طراح سایت عالی بسپارید!

یک طراح سایت متخصص روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد بر روی محتوای سایت فعالیت می کند. به عنوان مثال، در ظاهر با ترکیب رنگ ، فونت و تصاویر خلاقیت خود را در معرض نمایش قرار میدهد. یک طراحی سایت مورد قبول باید در ترکیب رنگ نسبت به لوگو و برند سازمانی دقت نماید و تعادل را برقرار نماید. در بسیاری از صفحات و یا قسمت هایی از طراحی سایت باید سادگی حفظ شود تا کاربر براحتی بتواند با ان قسمت تعامل برقرار کرده و فعالیت خود را انجام دهد. یک طراح سایت باید در هنگام طراحی سایت هنرش را طوری به رخ کاربران بکشاند که اعتماد آنها نسبت به وب سایت جلب شود و کاربر با سایت ارتباط همیشگی برقرار نماید.

اصول طراحی سایت

در مقاله ی طراحی وبسایت و 8 عنصر اصلی در طراحی وبسایت به موضوع عناصر طراحی سایت پرداختیم و در این مقاله قصد داریم تا اصول یک طراحی سایت استاندارد را به شما توضیح دهیم. امیدواریم لذت و بهره کافی از این مقاله را ببرید.

1- ناوبری سایت

ناوبری یکی از مؤلفه های اصلی است که تعیین می کند وب سایت شما در واقع “کار می کند” یا نه.

بسته به مخاطب ، ناوبری شما می تواند چندین هدف را ارائه دهد. این کمک می کند که بازدید کنندگان اولین بار هنگام هدایت شان به بخشهای خاص در سایت ، آنچه را که میخواهند کشف و مشاهده کنند. در هر دو مورد ، چند روش برتر که میخواهید دنبال کنید وجود دارد.

2- سرعت سایت

هیچ کس وب سایت های کند را دوست ندارد. صرفنظر از اینکه طرح شما چقدر زیبا است ، اگر در مدت زمان معقول بارگیری نشود به اهداف تان نخواهد رسید.

سرعت در وردپرس - طراحی سایت با وردپرس

اگرچه سازندگان سایت برتر در هنگام طراحی سایت به طور معمول محتوای شما را فشرده می کنند تا سرعت سایت را به حداکثر برسانند ولی هیچ تضمینی وجود ندارد. لذا مهم است که در اینجا حتما از ابزار بهینه سازی و افزایش سرعت سایت استفاده کنید.

3- انیمیشن سایت

چندین تکنیک انیمیشن وب وجود دارد که می تواند به شما در طراحی طیف گسترده ای از کارها کمک کند ، از جلب توجه کاربر تا دادن بازخورد در مورد برخی از تعامل ها با محتوا مانند دکمه ها یا فرم ها… اگر در طراحی سایت تازه کار هستید ، توصیه می کنیم ابتدا به انیمیشن های ساده کفایت کنید . انیمیشن های پیچیده به طور معمول نیاز به مداخلات توسعه دهنده دارند…

انیمیشن در طراحی سایت

4- تعامل کاربران در سایت

بازدید کنندگان سایت شما بسته به نوع دستگاهشان (پیمایش ، کلیک ، تایپ) چندین روش مختلف برای تعامل با سایت شما دارند. بهترین طرح ها همیشه این تعامل ها را ساده تر می کنند و این احساس را در اختیار کاربر قرار می دهند که کنترل کامل داشته باشد. در اینجا فقط چند مثال آورده شده است:

  • هرگز صدا را به صورت خودکار پخش نکنید.
  • هرگز متن را زیرنویس نکنید مگر اینکه قابل کلیک باشد.
  • فرم های سازگار با موبایل ایجاد کنید.
  • از پاپ آپ خودداری کنید.
  • از جابجایی خودداری کنید.

5- ساختار سایت

ساختار سایت یک موضوع بسیار مهم در استراتژی سئو ی سایت است. بعد از همه این ها، ساختار سایت به گوگل نشان می دهد که چه صفحاتی و نوشته یا مقالاتی بیشتر مهم هستند و ….

پس مهم است که ساختار سایت را در طراحی سایت به درستی انجام دهید. این یک بخش کاربردی از استراتژی سئو سایت میباشد.

6- سازگاری با انواع مرورگر و دستگاه ها

یک طراحی عالی از نظر همه دستگاه ها و مرورگرها (از جمله Internet Explorer) خوب به نظر می رسد. اگر طراحی سایت انجام میدهید ، توصیه می کنیم از یک ابزار تست مرورگر استفاده کنید تا این روند خسته کننده سریعتر و کارآمدتر شود.

طراحی سایت وردپرسی - سازگار با انواع مرورگر

7- انتخاب فونت مناسب

فونتی را برای طراحی سایت خود انتخاب نمایید که طراحی کلی شما را نمایان تر کند. فونت باید با طرح رنگ، گرافیک، تصاویر شما یکی شود و ظاهر کلی وب سایت شما را تقویت کند. ابزارهایی مانند Canva’s Font Combinator می توانند به شما کمک کنند تا یک تطابق کامل با فونت خود پیدا کنید.

طراحی سایت چیست,اصول طراحی سایت,اصول حرفه ای طراحی سایت,چرا طراحی سایت,طراحی سایت وردپرس چیست,طراحی,سایت,طراحی وبسایت,طراحی وب سایت

8- انتخاب رنگ سازمان یافته

رنگ ها یکی از مهم ترین عناصری هستند که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند. به خاطر داشته باشید که تصورات نادرست زیادی در مورد روانشناسی رنگ وجود دارد، و مهم تر این است که روی رنگ هایی تمرکز کنید که طراحی کلی و ظاهر وب سایت شما را بهتر و زیباتر می کنند. طرح رنگ خود را با برند خود و پیام هایی که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید هماهنگ کنید تا کاربر زمان بیشتری را در سایت شما گذران کند.

طراحی سایت چیست,اصول طراحی سایت,اصول حرفه ای طراحی سایت,چرا طراحی سایت,طراحی سایت وردپرس چیست,طراحی,سایت,طراحی وبسایت,طراحی وب سایت

9- چیدمان در طراحی سایت

اینکه چطور تصمیم می گیرید محتوای خود را چیدمان کنید، تاثیر خیلی چشمگیری بر قابلیت ماندن در سایت و عملکرد سایت شما خواهد داشت. هیچ قانون خاصی برای انتخاب چیدمان وجود ندارد، با این حال، چند اصل وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در ابتدا باید مطمئن شوید که نیازهای مخاطبان هدف خود را در نظر گرفته اید و از استفاده از طرح بندی بیش از حد تحریک کننده که ممکن است پیام هایی را که می خواهید منتقل کنید کاهش دهد، خودداری کرده باشید.

10- استفاده از عناصر گرافیکی

استفاده از عناصر گرافیکی در طراحی سایت می تواند به یکپارچه سازی متن و تصاویر کمک بزرگی کند و به ظاهر کلی سایت روح ببخشد. ترکیب رنگ ها و اشکال زیبا می تواند به جلب توجه بازدیدکنندگان سایت شما کمک کند.

11- فضاسازی در طراحی

فاصله یک عنصر کلیدی برای طراحی وب سایت هایی کاربرپسند برای پیمایش است. هر عنصری در طراحی شما به یک شکل از فاصله استفاده می کند. استفاده مناسب از فضای خالی در ایجاد طرحی که به طور کامل متن، عکس و گرافیک را متعادل می کند، بسیار مهم است. ثابت نگه داشتن فاصله می تواند به کاربران شما کمک کند تا وب سایت شما را به راحتی مرور کنند. مفهوم فضای سفید قطعا اولویت طراحان وبسایت مدرن است.

12- استفاده از تصاویر و آیکن

طرح‌های شگفت‌انگیز می‌توانند اطلاعات زیادی را تنها در چند ثانیه به کاربر یا مخاطب منتقل کنند. این امر با استفاده از تصاویر و آیکون های قدرتمند امکان پذیر شده است. تصاویر و نمادهایی را انتخاب کنید که پیام شما را تقویت کنند. یک جستجوی سریع در گوگل برای تصاویر استوک و نمادها هزاران گزینه ایجاد می کند.

13- استفاده از ویدیو

قراردادن ویدیو در طراحی وب به طور فزاینده ای در بین طراحان سایت محبوب می باشد. وقتی ویدیوها به درستی استفاده شوند، می‌توانند به کاربران سایت شما کمک کنند تا پیامی را که نمی‌توانید به درستی از طریق متن یا تصویر منتقل کنید، با مشاهده ویدیو تجربه یا درک کنند. به خاطر داشته باشید که مانند روشن بودن صفحه تلویزیون در رستوران، چشم بازدیدکنندگان به سمت تصاویر متحرک جلب می شود.

مطمئن شوید که ویدیوهای شما با سایر عناصر مهم رقابت نمی کنند یا از ارزش آنها کم نمیکند.

طراحی سایت چیست,اصول طراحی سایت,اصول حرفه ای طراحی سایت,چرا طراحی سایت,طراحی سایت وردپرس چیست,طراحی,سایت,طراحی وبسایت,طراحی وب سایت

14- محتوا سازی استاندارد

یکی دیگر از مهمترین لازمه های راه اندازی سایت ایجاد محتوای متنی استاندارد است. محتوای استاندارد محتوایی است که کاربر را به جواب سوالش برساند. یعنی آنقدر این محتوا ساده و بدون سردرگمی باشد تا کاربر در یک چشم به هم زدن به پاسخ خود برسد.

محتوا نه تنها باید روان و دلنشین باشد بلکه باید از گزافه گویی خودداری نمایید و حقیقت را بنویسید.

طراحی سایت به چند روش انجام میشود؟

شاید شما هم به دنبال بهترین روش برای طراحی وبسایت باشید. در آخر قصد داریم تا شما با بهترین راهکار جهت طراحی وبسایت آشنا کنیم تا اگر تصمیم به راه اندازی وب سایت گرفتید، دیگر نگران انتخاب روش طراحی وبسایت نباشید.

طراحی سایت در جهان به دو روش انجام میگردد.

1- طراحی سایت با کدنویسی

2- طراحی سایت با نرم افزار مدیریت محتوا

طراحی سایت با کدنویسی

طراحی سایت با کدنویسی یکی از سخت ترین و پردغدغه ترین روش های طراحی سایت میباشد و اگر قصد دارید یک وبسایت کاملا تخصصی و اختصاصی طراحی کنید لازمه آن استخدام یک تیم برنامه نویس حرفه ای و با تخصص بالا میباشد.

در طراحی سایت با کدنویسی، برنامه نویس یا تیم برنامه نویس صفر تا صد سایت را با کدنویسی راه اندازی میکنند و همچنین برای هرگونه توسعه و بروز رسانی مجددا باید با کدنویسی تغییرات اعمال گردد.

اگر زمان و هزینه زیاد برایتان اهمیت ندارد شاید بد نباشد که طراحی سایت با کدنویسی را انجام دهید. اما یادتان باشد که راه های بهتری هم هست تا سایت خودتان را به وسیله آن راه اندازی نمایید.

طراحی سایت با نرم افزار مدیریت محتوا

cms یا سیستم مدیریت محتوا به شما این امکان را میدهد تا وبلاگ یا سایت خود را با آن راه اندازی نمایید. این نرم افزارهای قدرتمند دارای یک هسته اصلی نرم افزار و بسته های نرم افزاری قابل اتصال به هسته اصلی هستند که این امکان را به شما میدهند تا سایت خود را طراحی یا راه اندازی کنید. اما در میان کلی سیستم مدیریت محتوا، طراحی سایت را با کدام نرم افزار مدیریت محتوا انجام دهیم؟

وردپرس؟

پرستاشاپ؟

دروپال؟

جوملا؟

مجنتو؟

اپن کارت؟

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است تا بیشتر همراه ما باشید… در پایین تر بهترین نرم افزار طراحی سایت در جهان را معرفی کرده ایم.

وردپرس، بهترین روش طراحی سایت در جهان

بهترین پیشنهاد جهت طراحی سایت ، استفاده از نرم افزار یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس میباشد که در چندین سال متوالی به عنوان برترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار طراحی وبسایت در جهان شناخته شده است.

طراحی سایت با وردپرس

در راستای محبوبیت جهانی وردپرس ، امکانات این نرم افزار فوق العاده روز به روز گسترده تر میشود و براحتی میتوانید از خدمات وردپرسی در هرجای دنیا استفاده نمایید.

یکی دیگر از مزایای سیستم مدیریت  محتوای وردپرس ، کاربری راحت و یا مدیریت آسان آن میباشد که با یک آموزش چند ساعته براحتی میتوان انواع محتوا را در آن منتشر و یا از سایت مراقبت نمود.

خدمات طراحی سایت با تخفیف ویژه

فارسینو در یک اقدامی مبتکرانه کلیه خدمات صفر تا صد وردپرسی را بدون مراجعه حضوری از طریق سایت ارایه میدهد. کافی است به آدرس com.فارسینو  که دارنده عنوان اولین دامنه فارسی میباشد را در مرورگر تایپ نمایید و یا عبارت فارسینو را گوگل جستجو نمایید.

پس از ورود به سایت میتوانید به صفحه فروشگاه فارسینو مراجعه نموده و از قیمت انواع خدمات وردپرسی مطلع شده و در صورت صلاحدید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان فارسینو در اسرع وقت سفارش شما را پیگیری نمایند و پروژه آغاز گردد.

به استحضار شما دوست عزیز میرساند که فارسینو خدمات طراحی سایت را با تخفیف ویژه ارایه میدهد. کلیه خدمات با بهترین کیفیت خدمت شما تحویل میگردد. پس با خیال راحت سفارشتو ثبت کن…

و بازهم جهت حفظ حقوق مشتریان، نماد اعتماد الکترونیکی در سایت درج گردیده است و تلاش فارسینو در این است که با کمترین قیمت، بهترین کیفیت را در زمینه خدمات وردپرسی به اشتراک تک تک شما بزرگواران بگذارد.

مراحل طراحی سایت چیست؟

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه فارسینو و ثبت سفارش آنلاین کلیه خدمات طراحی سایت را به متخصصان طراح سایت بسپارید:

  • خرید دامنه و اجاره هاست وردپرس

درهنگام ثبت سفارش طراحی سایت با وردپرس میتوانید درخواست خرید دامنه و اجاره هاست های ماهانه و سالانه خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش متخصصان فارسینویی دامنه مذکور را با هاست متصل میکنند.

  • طراحی وبسایت وردپرس

طراحی سایت وردپرسی در چند دسته زیر ارایه میگردد که با مراجعه به صفحه فروشگاه میتوانید سفارش خود را نسبت به نوع فعالیت خود ثبت فرمایید:

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت خبری

پس از اینکه نوع سایت وردپرسی خود را مشخص نمودید، براساس نوع درخواست شما، نصب و راه اندازی اولیه سایت وردپرسی در هاست شما انجام میگیرد.

در ادامه کار طراحی سایت با تمپلت یا قالب مورد نظر انجام میشود و درجهت اینکه شماهم در جریان کار قرار بگیرید، روند اجرایی در گروه های واتساپ یا تلگرامی برای شما ارسال میشود.

درصورتی که نیاز به هرگونه محتوا و اطلاعاتی هم باشد از طریق شبکه های اجتماعی به شما اطلاع داده میشود…

  • آموزش رایگان وردپرس

یکی دیگر از اقدامات فارسینو ارایه آموزش رایگان به مشتریان فارسینو میباشد تا با خیال راحت بعد از طراحی وبسایت به مدیریت و تولید محتوای سایت خود بپردازند.

همچنین در هنگام تحویل سایت ویدیو های آموزشی اختصاصی پنل وردپرسی شما به شما تحویل داده میشود تا با خیالی آسوده مشغول به مدیریت پنل وردپرسی خود شوید…

  • پشتیبانی ماهانه و سالانه وردپرس

خدمات پشتیبانی وردپرس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، چرا که سایت شما بعد از طراحی و راه اندازی نیازمند مراقبت ، مدیریت و ارتقاء مداوم میباشد و یا در صورت بروز خطا باید سریعا برطرف گردد.

لذا پیشنهاد میکنیم این امر را بسیار جدی بگیرید تا سایت شما در معرض خطر قرار نگیرد.

خبر خوش! برای کسانی که به ما افتخار میدهند تا راه اندازی سایت وردپرسی شان را عهده دار شویم :

پشتیبانی رایگان بعد از طراحی وبسایت وردپرس میباشد که در هنگام ثبت سفارش مدت زمان آن در قسمت  آنچه باید بدانید محصول درج گردیده است.

امکان ثبت سفارش پشتیبانی یکماهه سایت وردپرس ، پشتیبانی سه ماهه سایت وردپرس ، پشتیبانی شش ماهه سایت وردپرس و پشتیبانی یکساله سایت وردپرس نیز به صورت آنلاین با قیمت استثنایی میسر گردیده است.

اقداماتی که در خدمات پشتیبانی سایت وردپرس انجام میشود :

1- بروز رسانی قالب وردپرس.

2- بروز رسانی افزونه وردپرس.

3- رفع مشکلات و خطاهای احتمالی.

4- افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس.

5- برقراری امنیت سایت وردپرس.

6- بکاپ گیری یا تهیه نسخه پشتیبان به طور منظم.

  • سئو و بهینه سازی وردپرس

خدمات سئو و بهینه سازی سایت وردپرس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد . اگر به دنبال مطرح شدن سایت یا برند خود از طریق وبسایت وردپرسی هستید حتما باید به طور مداوم کلیه اقدمات سئو سازی را انجام دهید.

حتما به این نکته توجه کنید که با راه اندازی یک هفته ای تا یکماهه سایت وردپرسی ، نمیتوان متوقع اتفاقات خاص بود. بلکه حداقل باید سه ماه تا شش ماه بر روی سایت فعالیت های سئو و بهینه سازی انجام گیرد تا سایت شما به ایده آل اولیه برسد.

پس اگر به دنبال مطرح شدن سایت وردپرسی خود هستید، امور سئو و بهینه سازی سایت وردپرس خود را به ما بسپارید.

تعریف طراحی سایت در یک جمله چیست؟!

مهارت در راه اندازی و طراحی کلیه صفحات سایت را طراحی وبسایت می گویند.

بهترین روش طراحی وبسایت چیست؟!

بهترین اقدام برای راه اندازی سایت ، استفاده از نرم افزار یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.

خدمات طراحی سایت وردپرس چیست؟!

1- مشاوره خرید دامنه و اجاره سرور یا هاست
2- راه اندازی یا طراحی سایت
3- پشتیبانی ماهانه و سالانه سایت
4- سئو و بهینه سازی سایت
5- آموزش پنل مدیریتی وردپرس

چرا طراحی سایت وردپرس با فارسینو؟!

1- قیمت ارزان در طراحی وب
2- کیفیت مطلوب در راه اندازی وبسایت
3- پشتیبانی سایت رایگان 6 ماهه تا یکساله
4- ثبت سفارش غیرحضوری و آنلاین

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایتپشتیبانی – سئوسازی
چه سایت هایی را میتوان با وردپرس طراحی کرد؟!❤️
لینک های مفید سایت
طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور❤️
ابزار وردپرس چیست؟!📐معرفی ابزارهای طراح سایت وردپرسی
طراحی سایت با وردپرس
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

8 پاسخ

  1. طراحی سایت با وردپرس برای راه اندازی سایت فروشگاهی بهتره یا پرستاشاپ؟

    1. قطعا بدون شک وردپرس بهترین ابزار برای طراحی سایت رو داره مخصوصا یک سایت فروشگاهی

  2. طراحی سایت با وردپرس بهترین فرصت بدون ایجاد مشکل و قابل واگذاری به انواع متخصص وردپرسی
    مرسی ازتون
    من آرمینم طراح سایت و قطعا وردپرس رو پیشنهاد میدم تا طراحی سایت رو باهاش انجام بدی

  3. طراحی سایت با وردپرس بهترین حالت برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی هست.

  4. بزرگوار برای خرید قالب و افزونه وردپرس بابت طراحی سایت ابزار وردپرس بهتره یا راستچین و ژاکت؟

    1. شما میتوانید از هرسه این فروشنده قالب و افزونه وردپرس خریداری نمایید. ولی بهترین پیشنهاد ما ابزار وردپرس میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی